Trött

De va upp tidigt på lördagen, ingen sovmorgon där inte.
Hade en solig och härlig förmiddag :)
Sen förberedelse för kvällen, mamma fixade mitt hår.
Såg ut som en bariedocka i mitt långa hår å klänning.
Och jag är ju inte en barbiedocka!
Så klänningen åkte av och på med favoritleggingsen :)
De vart lite bättre, kan ju inte va söt som socker.
De vore ju elakt å luras menar jag ;)

Han rida hoppsan på eftermiddan, hon va super dan innan tävling!

Mike skjutsade in mig å Ann till Madde, där de va fest!
Vi va väl 15 pers kanske å jag tror Madde va väldigt nöjd med alla presenter.
Resor, konserter, ljusstakar och en "valp" :) haha!

Tyvärr slutade kvällen illa pga av för mkt alkohol hos vissa och missförstånd.
Förväntar mig en ursäkt för ditt beteende den kvällen, för de va INTE okej.

Men tråkigt att tala om det.


Söndag va det tävling i Smedstorp med Hoppsan.
Hon rev muren i första klassen men va felfri i andra så nu e hon också färdigkvalad till semifinalen! (Det är Bowwe med)
Hanna stod för två snygga felfria ritter och det gjorde Sara Li också kan man säga ;)
Kvällen igår bestod av film o soffmys, läskig serie på 1:an och sen däckning på soffan..
Hade ont i halsen men idag känns det bättre.

Ska rida Bowwe idag och hantera Culan och Harry, det behövs!
Ska visa Harry på fölchampionatet tänkte jag, för skojs skull, han e så fin!
Och Culan behöver hanteras för att hanteras om man säger så....
Unghästarna fån södra betet ska hem också, kommer en lite nordis till helgen också.

Sen händer det nog inte så mkt mer roligt.
Ska nog träffa fredrik ikväll och undvika p-bot!
Får min sista säsong av L-Word också :D yeey




Bli med barn eller bli utan.
Eller go gay med en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0