PLAN

Plan.

Satsa ca 1,5 år till på hästarna.
Kommer ha ca. 4 st 4-åringar nästa år och 2 st 5-åringar.
Försöka kvala till Falsterbo/Flyinge.

Sen sälja alla hästarna förutom China. (Henne ska jag försöka få någon att tävla och sedan behålla till avel)
Resa utomlands och jobba i ca ett år, spara ihop lite mer pengar.
För nog ihop en slant på de 6 hästar som säljs.

Sen ska jag resa jorden runt och försöka se alla saker jag vill se här i världen.
Vill att Ann ska följa med mig och Minna.
Ni får följa med i omgångar :)

Sen efter det, alltså ungefär 2013-14 så antar jag att jag är tillbaka i Sverige.
Då är jag 27 år. Om jag vill kan jag ta upp hästarna igen.
Eller så gör jag något helt annat.

Det här kanske inte kommer gå i uppfyllelse, men jag ska göra mitt bästa!

Om man har en plan och ser fram emot någonting så går tiden lite lättare!
Kommer dessutom ha skit roligt det här 1,5 året som kommer för alla hästarna e jättefina :D

Ps. Vill försöka hinna med att bo i Stockholm ett tag, ungefär så länge att jag kunnat umgås så mycket med mina brorsor att jag känner att jag tröttnat! :P



Bli med barn eller bli utan,
eller Go gay med en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0