Fredagsmys?

Överallt på facebook skrivs det om detta fredagsmys..
Alltså va e grejen?
Det är när jag läser sånt som jag alltid brukade bli avundsjuk förut.
Vart tog det vägen?
Vad hände?
Varför nöjer jag mig aldrig.
Jag borde va själv, det är ju det jag vill.
Eller?
Jag menar eftersom jag aldrig bir nöjd med det jag har.
Är väl antagligen så att jag vill ha något som jag aldrig kommer få.
Eller söker bak i tiden efter svar som egentligen finns i framtiden.
Förut när jag kände mig ensam så visste jag vad jag saknade jag.
Nu har jag bara någon konstig känsla.
En slags tomhet som jag tycker om men endå vill bli av med..

Vad fan svamlar jag om?

Jo, gott folk.
Jag pratar om hormonrubbningar!

Jag har ätit P-Piller sen jag va 14 år.
14 år!
Nu har mina p-piller tagit slut,
alltså dom har slutat tillverkats.
Det finns inte ett enda p-piller som liknar det jag äter.
Så, vad händer?
Jo, jag får hormonrubbningar.
Det börjar med att jag får abstinens.. efter, vadå?
Jag vet inte, någonting är det iaf.
Är så sjukt sugen, mest på sådant som jag inte ens tycker om eller vill ha i vanliga fall.
Eller som här om dagen, när jag knappt kunde sitta bredvid dig i soffan utan att nästan (bokstavligen) vilja äta upp dig.

Jag har glömt bort hur hon känns, hur hon luktar, hur hon smakar.
Snälla låta mig bara få känna...

Men vad fan håller jag på med??!
Jag vill inte förstöra det här. Jävla hormoner.

Matilda du har alltså vart en fejk sen du va 14?
Ehh... va? Har jag vart det? En fejk?
Jag har alltså proppat i mig hormoner å allt sådant där som finns i dom söta små piller som gör att vi inte ynglar av oss,
med konsekvensen att bli en helt annan person än den jag egentligen är?!

WHAT

Känns inte okej...
Vad ska man göra?
Inte fan vet jag.

Bli med barn eller bli utan.

Eller go Gay med en tjej.

Jag lägger mina sista slantar på det sista alternativet!





på tal om fredagsmys....?

Kommentarer
Postat av: malin

haha så roligt!!!



du har PMS gumman :) det går över....men kommer tebax, yyvärr!!

puss

2009-09-12 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0