Kalle - Oslo

Kärleken kommer och kärleken går.
Medans vänner består.



Idag kommer min bror och hälsar på!
Kalle, fina Kalle :)
Jag ska dra med honom på kalas på lördag har jag tänkt.
Enne, fina Enna fyller år :)
Annars ska jag mest umgås med han!

Läste ni hans saga i förra inlägget?
Om inte, gör det!
Är inte alla som är så grym med ord som min brorsa är.
Så sant!

Idag har jag hållt på med unghästarna, ska tvätta och klippa Bowwe och Hoppsan i helgen.
Dom kommer bli så fina till semifinalen nästa vecka ♥

Vill ha nya ulltäcken, svarta med röd paspoar (vet ej hur det stavas).
Skulle va skitsnyggt till resten av mina saker.
Men vet inte, det är ett stort hål i plånboken...!

Jag som hade tänkt åka till Oslo den här helgen..
Får bli en annan helg, men snart!
Som jag vill träffa Dig :P



Alltid påväg mot nya äventyr :)
Daniel Gabrielsson, everybody.


Nähä!
Puss hej






Tänker inte låta dig dra mer energi ur mig.
Jag vet vart jag står.
Vad jag betyder.
Vad du betyder.
Och jag vet jag vet jag vet.
Så mycket mer än du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0