Expressen

HM!
Ska på intervju med Expressen idag, de e fan lite coolt :P
Vad har jag gjort liksom? :)
Ska träffa Per Berggren.
Den läkare som höll mig vid liv på tävlingsplatsen.
Ska bli häftigt, men jag vet inte...
Ska jag krama honom eller bara hälsa?
Känns lite konstigt.
Han räddade ju mitt liv, men JAG har ju inte mentalt träffat karln förut.
Förvirringen e stor.

Åker hem till Eskilstuna efteråt. Förhoppningsvis hinner jag till Idol, inte troligt men...
Mike får ta hand om mig efter en lång dag ikväll.
Det är han den bästa på att göra.
Igår hade vi en fantastisk kväll han och jag.
Helt oförglömlig.
Tack älskling!!

Imorn ska jag visa mina unghästar för en spekulant,
mike ska spela match.
Sen ska vi faktiskt på Halloween fest på Hjelmskyl :D
Inget alkohol för mig, inte för Mike heller tror jag.
Han ska nog jobba på söndag.

Klä ut sig?
Någon som har förslag? :)

Nähä.. nu ska jag nog dra snart.
Dom hämtar upp mig från Expressen så ska vi åka enda till Södersjukhuset där Per jobbar.

Puss å kram

 

Det står Hanna där.. på min tattuering.
Och Hanna, jag kommer alltid finnas för dig.
I vått och torrt.
Genom storm och oväder.
Tillåmed och absolut i solsken.
Du är min själsfrände och det försvinner aldrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0