Eskilstuna!

Det är j*vla flyttande på mig å min man!

Imorse fick vi svar! Vi fick lägenheten i Eskilsuna :D
65 kv med hiss, stoor balkong, stoort kök (så jag å min älskling kan laga mat ihop utan att trängas),
badrum med badkar! och massa andra bra saker :)
Det kommer bli helt underbart.
Det enda som kommer bli lite småjobbigt är pendlandet mellan Bie och Etuna.
Men 40 minuter till jobbet kan man väl inte klaga på?

Jag ser tillåmed till Maddes och Idas hus från min balkong!
Hur bra är inte det liksom! :)

Det enda som drar ner mig idag är mensvärk.
Men solen lyser ju, så de är ine allt för illa.
Ha inga pengar på mobilen heller..
Och inget batteri.
Och ingen laddare.
Men annars så!

Jaha!
Så det blir flytt för hela slanten till helgen! Borde nog börja packa redan nu :)
ÅÅÅH så himla glad.
Kommer dock bli lite tjärvt med pengar en tid framöver... men sånt löser sig väl? JOO de gör det :)
Får sälja lite grejjor, har ju massa saker som jag inte anänder.
Ett par Tretorn Ridstövlar t.ex någon som är intresserad?? =)

Är sjukskriven nästan hela månaden ut, sen så ska jag böra sätta igång hästarna tnkte jag :)
Hoppas på att Almir kommer till våren igen också, vore roligt!
Om ni behöver hjälp med eran häst, hör av er! Har ett flertal platser i stallet som står lediga.
Gå in på hemsidan och läs lite mer!
www.stall-hemmet.com


Fick ett jättefint brev idag från Yvonne på Kumla Ridklubb, tack så jättemycket!
Vi ses ju snart :)




Nu ska jag försöka bli av med min hemska mensvärk, får nog bli te och sängen.
Wall-E står på listan över filmer.
Sen Hitta Nemo :)
Har avverkat hela Sagan om ringen triologin och Pirates of the carribian filmerna.
Några bra filmförslag kanske? :)



Puss å kram från mig till er ♥



Snygg va?! =)
Synd bara att min plånbok inte håller med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0