Bad

Tja!!

Jag vet, dålig updatering nu igen.
Men!
Har fan fullt upp! :)
Har flyttat hela helgen, å då menar jag verkligen HELA helgen.
Mike vart tokig på mig när jag ff höll på med tavlorna vid 01:15..
Förståligt?
Nja :)

Det blir iaf superfint!
Va på IKEA igår, inhandlade lite gardiner (Mike vill ha).
Jag e inte sådär jätteförtjust i gardiner, det tar ju bort mina fina fönster!
Men strunt samma, de vart mysigt med gardiner också :)
En hylla till badrummet också (som inte passade, suck!) och lite ljus å så..

Har börjat longera och rida 3,5 åringarna :)
Synd bara att syskonen Alfons och China f
åkte på en varsin hovböld, samtidigt!
Så nu e de bara Ture som får jobba :)
Hoppsan får vänta tills jage friskförklarad, känns rätt.
Måste tänka på mig själv ibland.

Ska till Kumla Ridklubb på söndag.
Det va ju där olyckan hände.
Dom ville så gärna träffa mig, så ska dit med mamma å pappa på eftermiddagen.
Det blir nog bra!

Det är flera ridklubbar som hört av sig :D Roligt!
Ska berätta om min historia och berätta mer om säkerhet.
Skitkul!
Med allt dåligt kommer det något bra :)

Imorn är det första återbesöket på sjukhuset, ska kolla hjärtat.
Håll alla tummar å tår att allt är som det ska!

Puss å kram

(SÖNDAGSMYS)

All kärlek i världen till Mikael Nanberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0