Should we take a dessert or a disaster?

Man slutar inte förvånas.
Vad kärleken gör med dig.
Vad den gör med mig.
Vad den gjorde med honom.
Vad den gjorde med henne.
Och vad den just nu gör med dig.

Du kollar in i mina gröna ögon, med all jordens passion, och smeker mig över kinden.

Tre dagar senare blundar du för mig, mina gröna ögon, för passionen och för verkligheten.

Varför ljuger man för sig själv?
Varför ljuger man mot andra?

Jag kan inte hata.
Jag kan inte vara långsynt.
Jag vet att nästa gång jag träffar dig kommer jag inte orka.
Orka bry mig.
Orka va otrevlig.
Orka spotta dig i ansiktet.
För det är precis det jag känner för att göra just nu.
Spotta din kåthet rakt i ditt egna ansikte.
Eller varför inte id itt öga?
Det brukar svida fint.
Det vet ju du.

Nej ush, nu tar du sådär mkt energi igen.

Skit i honom Matilda.
Du har det finaste som finns.
Du har kärlek.
Kärlek till dig själv och till andra.
jag har tillåmed den turen att någon anna känner kärlek för mig.

Tack Älskling.
Du kommer göra mig lite starkare än vad jag redan är.
I de mest mörka stunder behövs det verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0