Today is the day!

Idag idag idag idag (tralalalalallala) :D

Idag ska jag tattuera mig.
Oh my god.
Kommer det göra ont eller kommer det göra ont?
Kommer det vara värt det eller kommer det vara värt det?

Ja
Ja

Va i juli jag bokade tiden tror jag, så nu har jag väntat ett tag.
Det blir en på sidan, fram över höftbenet och en på foten.
Det är lika bra att slå två fluogor i en smäll!
Om jag kommer palla vill säga :)
Tror fan jag gör den stora först, så den lilla knappt kommer kännas å gå så fort.

Jag ska försöka få upp lite bilder imorn, för idag kommer jag nog inte hinna.
Vet inte riktigt hur jag planerat denna dag men...

Ska rida två hästar på morgonen, sen ta hem unghästarna, sen käka ordentligt med lunch och dricka mkt vatten.
Så jag inte svimmar på kuppen ;)
Sen ska jag hämta upp ann vid 2, hon ska va med mig när jag tattuerar mig :)
Ska va där vid 3.... ooohh. Spännande!

Sen ska jag hem å ha lektion, sen ska jag iväg ikväll o kolla på idol i bästa soffan :)





Nähä, nu ska jag ta å börja den här dagen, efter en tallrik med fil och äpple :)





Dagens hatmening; Ja men, ha de bra!





Seee Yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0