Tio minuter innan Idol..

Ja, precis.
10 minuter innan idol börjar på tv.
Vad gör du då?
Jag lagar mat.. va fan.
Jag e så jävla sämst på att ta hand om min kropp.
Eller alltså, den e fin. Jag gillar den.
Men om jag åt på regelbundna tider och tränade lite mer så skulle den va ännu finare.
Var är motivationen?
På månen tror jag..
Men okej, om jag sätter ett datum kanske?
Jag säger såhär, från och med den 1:a oktiber 2009 ska jag börja gymma.
Då snackar vi cykel, löpning, situps och roddmaskin.
Så sommaren 2010 ska va mitt slimmaste år :)
Åh fy fan.
Vi kör på det!


Mamma körde precis upp på gården, det ger alltid en varm känsla i magen <3
Nu öppnade hon dörren! :)
Ska säga hej ♥


Nu börjar Idol!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0