Pain

Ja ni gott folk, ni som undrar över att göra enn stor tattuering.
Ni vet inte vad ni ger er in på.
Eller det visste inte jag iallafall :S
Det gjorde sjuuuuuuukt ont!
Men jag stod ut i en timme och resultatet vart alldeles bedårande!
Nu har jag förgyllt min kropp med en flygande kolibri (lite fantasi över den är det också) :)
Den sitter på sidan, över revbenen och ner över höftbenet.
Han gjorde ett väldigt bar jobb med placeringen, så de e jag glad för!

På revbenen och på höftbenet va det ingen lek när han tattuerade.
Jag grät, kunde inte andas, skakade och trodde jag skulle spy samtidigt.
GLAD ATT DET ÄR ÖVER

Tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder för min mobil är paj.
Så får vänta på att Ann eller Hanna kan lägga upp några bilder.
Ha tålamod så kommer det nog bilder snart :)


Idag är jag ensam hemma, långtråkigt!
Ska försöka rida Bowwe och Hoppsan, kan inte ha ridbyxorna på mig ordentligt så kanske blir longering ist!
Sen ska jag rida Kristina ikväll också! Det blir spännande, får se om hon kastar av mig!



Mamma kommer hem ikväll, hon är inte så glad över att jag tattuerar mig så mycket.
Hoppas hon gillar den lite iaf, känns bättre då.
Det är alltid skönt när mamma kommer hem, älskar henne ♥

Mitt favorit hus är till salu!!!! Ska gå in å kolla nu va dom vill ha för det.
Har altid velat bo där och nu imorse när jag åkte förbi stod det att det va till salu!
Yeeey.
Om man endå hade några miljoner.......





Du är min vän och inget annat. Och jag är jätteglad att jag har dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0