MIN BLOGG

LÄS DEN INTE OM DU INTE VILL.
BRY DIG INTE OM DU INTE VILL
FÖRSTÖR INTE OM DU INTE VILL.
JAG SKRIVER OM MITT LIV.
INTE DITT.
INTE HENNES.
Man ska inte förvrida saker å ting.

DEAL WITH YOURE OWN FUCKING PROBLEMS
DONT BLAME IT ON ME.



Jag är inte den som förstör.
Men jag tänker fan inte blunda med mina ögon för någon annas skull.
Jag gör allt för dig.
Vad som helst.
Jag tar bort det om du vill.
Jag behåller det om du vill.
Men jag kan inte ta bort MATILDA för din skull.
Är dessutom helt övertygad om att du inte vill att jag ska försvinna.

Kommentarer
Postat av: jarl karl

Du e grym!!! på skrivandet tänkte jag då. sorry att jag inte läser oftare, och inte skriver in mer, men jag e väl ingen riktigt riklig bloggare, jag kommer i helgen, det du=)

all min kärlik till dig, via resten av vår vackra familj!

2009-09-23 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0