Long time no seen..

Hey babes!

Länge sen, men ni vet... bäst man njuter av sommaren så gott det går när den är här i vårt så ofta kalla land!
Det har såklart hänt en massa saker, faktiskt så mkt att jag inte ens orkar nämna hälften.
Men några saker kan jag ju ta med.

Sanna hittade sin kärlek i Tobias å har mer eller mindre bosatt sig i Borås.
(Känner väldigt blandade känslor för det, skulle ju bli vår sommar Sanna! Men är otroligt lycklig för er skull!)
Emelie fann i sin tur kärleken i Wille och har numera bosatt sig i Stockholm.
(Exakt samma sak där som ovan.. kommer sakna dig!)
Jag lämnde Robin, för kärlekens skull. Va tyvärr helt fel och sårade dig alldeles för mycket.
(Är verkligen ledsen för det men försökte vara ärlig hela vägen.)



Jag har haft en alldeles underbar, fantastisk och strålande sommar.
Har hunnit med massor!
Bla Smögen, Borås, Falsterbo, Stockholms skärgård och många fester :)
Tävlat en del har jag gjort och jobbat också.

Hästarna går super och har kvalat till semifinalen som går av stapeln i Oktober.

Har fått erbjudande att dra till Barcelona i ett par veckor å jobba, hoppas det blir av!



Är förövrigt jävligt sugen på att dra ut å resa, men får nog vänta ett år. Ska satsa på hästarna 2010 :)
Sen kanske det blir jorden runt, eller vad säger du Minna?

Är lycklig vän med hon med stor H, det flyter på i lugn takt. Inga misstag den här gången. Det har vi inte tid å lust med!

Ska försöka få upp några sommar bilder! :)



Perfekta sommarbilden :) Jag å Kajsa utanför mammas å pappas hus!



Jag, André, Teddy och Lino hade en väldigt soft dag på ån i Augusti :)



Dessa två bilder är från Grinda, sthlms skärgård med Kalle <3





Ida och Jag efter tivolit!



Hästarna på grönbete :)



Mot Borås med Sanna!



Tävling med Hoppsan <3











Hey Hey, I`M GAAAAAAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0