Eller jag menar; Today is the day! :)

Ooops.
Min tattuerare hade inte bokat in tillräckligt med tid.
Så idag kl 15:00 drar det igång.
Laddat upp med vatten, bananer, choklad, tidningar (till den som håller mig sällskap), energidryck mm mm
Så nu ska jag väl inte svimma iaf!


Igår vart det stadshäng med Ann ist, vi tog oss en promenad ner på stan (etuna) och hälsade på Madde :)
Sen gick vi å käkade, tog en promenad tillbaka, hängde lite med ankorna, och fotade en massa.
Superfina bilder (spec på Ann) vid bron, vid ankorna och vid blommorna ;)
Ska försöka sno lite bilder av henne innan hon drar så ska ni få se resultatet!


Sen på kvällen va det Idol, shit den första tjejen som sjöng va ju helt otrolig!
Hon tog inte ens i.. jävligt coolt.
Somnade väldigt sött på soffan, men flyttade in till sängen efter en stund.
Hade sällskap i sängen en halvtimme kanske, sen tröttnade hon..
Måste göra dåligt intryck på den tjejen ;)


Nähä, nu blir det jobb. Sen omladdning för eftermiddagspina!
Men ska man va fin får man lida pin.




Ja, sant som det står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0