Kalle har skrivit

Såg ni förra inlägget?
FIIIIINA bror! Jag älskar dig och för mig är DU bäst.




Världens bäst bror och brorsbarn (Jockes son) Zeke




Jorden snurrar på och jag med den.
Ibland känns livet upp och ner och ut å in.
Vilken väg bör man ta?
Är det rätt att följa sitt hjärta.
Ska man tänka efter 100 gånger innan man tar ett beslut eller ska man gå på sin instinkt?
Det är hundra frågor och noll svar.
Men det är ju klart, när man disskuterar med sig själv.

Det finns bara en person som kan få mig och fundera så mycket.
En enda.
Och det är du.
Utan dig är livet mycket lättare men också mycket tråkigare.
Eller?

Jag sitter hemma i min soffa och älskar dig.
När du går omkring i lägenheten.
Att du bara är hemma är för mig en fröjd.
Att känna din närhet.
Din vänskap och din snällhet.
Åh, för du är så snäll!
Du älskar verkligen mig och det är underbart.

Varför går man i ett halvt liv och vill att man ska bli älskad av en person som inte kommer göra det.
Varför kasta bort så mycket tid och tårar?
Jo, för att man inte har en jävla aning om hur man slutar.
Hur fan slutar man älska någon?
Hur gör man så att minnen inte kommer upp igen när man ser den personen.
Hur bortser man från magknipet innan dörren öpnnas.

Jag kan välja att leva ett simpelt och okomplicerat och rätt lyckligt liv.
Eller så så tar jag smällen som kommer med de få och väldigt korta stunder jag får dela med dig.
För dom stunderna gör resten av mitt liv så mycket vackrare och värre.

Så vad fan gör man?
Jo, man står ut.
Det tänker jag göra i alla fall.





Du är endast en skärva från ett tidigare liv.
Men du är fortfarande vass och jag skär mig lätt.
Blodet kommer aldrig sluta rinna för dig.
Och den dagen mitt hjärta slutar slå
och blodet slutar rinna så kommer allting att försvinna.
Tills vi möts igen, på andra sidan.
Och den gången tänker vi fan inte förstöra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0