wednesday

Idag lyser solen på oss, eller iallafall på mig :)
Fazer ringde som sagt igår och säkrade minst min sommar!
Det känns så jävla bra!
Jag vet visserligen inte hur allt kommer bli och se ut,
men jag vet att jag kommer få en bra lön och jag behöver inte flytta hem igen.
Jag ska samåka nu i 3 dagar, kommer åka med från halv sex på mornarna nu tors-fre-lör.
Blir ju jätteroligt :)

Visade hästarna för en kund igår, de gick jättebra :)
Han verkade intresserad av Cest la Vie, min stjärna.
Alltid ska man bli av med dom finaste...
Ska inte ropa hej ännu, men säljas kommer hon ju iaf att göra.

Lite tråkigt de här med jobbet nu,
nu blir de ju varken Falsterbo eller Hammarö för min del.
Men vissa saker får man ju välja bort.
Ska försöka lägga undan några tusen i månaden,
så på ett år har jag nästan sparat in 50 000 kr :)
Och så säljer jag 2 eller 3 hästar också så kan jag ju kanske resa sen!
Det är nog lite av en plan :)

Jag va in till Hannah en sväng igår kväll också :)
Vart dock en väldigt rask promenad då annat stod på schemat i Eskilstuna.
Lekte med Robban och Mike.
Mike stod för en väldigt god korvstroganof med sting i ;)

Sen däcka jag med stil i Robbans soffa, den e rätt skön..

Idag blir en underbar dag, de känner jag på mig!



Och du.. ingenting är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: .

Jo en del saker är faktiskt näst intill omöjliga...

2009-05-14 @ 15:09:06
Postat av: Malin

hej Gumman ska börja följa din blogg :)

skönt att höra lite kloka peppande ord! man behöver de!!

ingenting är omöjligt!!

2009-05-14 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0