Maj :)

Tjohoo :)
Sjukt dålig på att uppdatera..
Men sa ju att jag inte ville blogga så mkt om mitt liv, de e faktiskt rätt trist å innehållslöst satt ;)

Men har iaf vart en underbar helg.
Dansade på Harrys med Madde å Ida i lördags, vi saknade Emelie!
Träffade Sarali, de va skoj!

Va bakis på söndagen med madde i soffan, orkade dock dra oss ner på stan en vända å slinka in på Café Kaka å käka lite brunch :P
Sen vart de soffan för hela slanten.
Helgen avrundades med en mysig date med 2 kg tacos å en film :)

Började denna vecka med att försova mig.. inte bra.
Men vaknade iaf på rätt sida, svårt å vakna på fel i en rund säng menar jag :)
Har lovecoachat min käraste vän idag, 3 timmar i luren ( TYP ;) )

Har ridit lite, haft lektion.
Evelina å Matte e så duktiga :)

Rundade av denna måndag i mkt trevligt sällskap,
drog hem till Hannah en sväng.
Vi skulle grillat å druckit vin,
vet inte hur de gick till (?) men slutade iaf med Pizza å te ist! :)

Fick ett fint medelande såhär på kvällskvisten, de sitter alltid fint!
Nu ska jag sova, kanske norrköping imorn?

PS. Det finns verkligen ingen anledning att titta om man inte vill se.
Ska göra som Therese sa; prova med att blunda!

Kollosalt mycket kärlek
från mig till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0