Lammkött

Håller med dig.
Är det inte tråkigt å va själv?
Nä.
Det är ju tur att man e så jävla trevlig.
Jobbigt annars å hänga med sig själv i 3 dagar.

Du är välkommen hem.
Är endå lite tråkigt å va själv...!

Jobbat idag, från 05:00-14:00. Rätt okej. Gillar Anders, bra snubbe.
Imorn samma tid tror jag, tur man vuxit ifrån morgontröttheten på gamla dar...

Har sovit siesta idag, de va mkt skönt!
Tror jag ska dra hem snart å ta ett bad.
Men e rätt rastlös.
Skulle ridit två hästar till men vart provridning på söndag, kan inte rida på dom fler än 5 dagar.
Mina små bäbisar.

Har en ponny på utbildning i några veckor.
Hon har försökt kastat av mig typ 25 ggr, hittils inte lyckats :)
Så håll tummarna för att det fortsttätter så.

Chefen ringde igår å fråga om jag ville ha två veckor ledigt i sommar ist för en.
Rätt så snäll den där Cricka :)
Så förhoppningsvis blir det först Falsterbo sen La Spania med mitt lammkött ;)

Så kanske ska satsa på det där med beachkropp 2009?
Man har ju inte allt för många kilon som måste jobbas bort eller vad säger Du Robin? ;)





Läste din blogg :S ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0