Extremsportare

Jag bröt handleden för ungefär 2 år sen.
Jag tog inte riktigt hand om den som jag borde.
Jag tog av gipset efter ca 5 dagar o borde haft det i minst 14.
Det straffar sig nu.
Har provjobbat på Fazer/Skogaholm nu i 3 dagar.
Efter några lyft och ett par dragna pallar kändes det rätt kraftigt i handleden.
Mamma och jag tog oss till apoteket igår och införskaffade ett stödbandage.

Citat Anders: " Du ser ut som en invalido som är totalt handikappad."
Citat Matilda: " Du... jag ser ut som en extremsportare. Inget snack. "





Ikväll blir det Grillning på schemat, dock inte som planerat.
Eurovision vetifan?
You go Marlena, men jag e ingen hejjare på det där med Shlager.
Har jobbat hela morgonen, så jävla härligt å komma hem till lunch!
Då gör fem på morgonen ingenting!

Nu ska jag kila ut i solen å rida en häst eller tre, har inte bestämt mig än ;)
Sen så!

Snälla, en sovmorgon kan jag väl få! :P




Cheeezes!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Fett snygg frilla, ai!!?!!

PUSS

2009-05-17 @ 02:08:00
URL: http://systerobror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0