Zeke

Hej!
Jag är en förvirrad tjej som säger Hej!

(P3 Mammas nya kille)

Mycket roligt program, lyssna på det.





Vi har celebert besök, eller nja celebert och celebert..
Men i alla fall mycket uppskattat besök.
Ett familjärt sådant :)

Zeke har infunnit sig i det lilla huset på den lilla gården med namn Hemmet.
Vi leker, äter och sover.
Det är det livet går ut på, helt enkelt.
Och underbart :)

Även bröderna Berggren har infunnit sig.
Kalle och Joakim.
Dom hittade igår en cross i stallet?!
Man kan säga att det glimmrade till lite extra i deras pojkögon, må jag lova :)
Dom lekte av sig med detta odjur till maskin idag i grusgropen.
Mycket roligt va resultatet!

Ikväll blir det Idol, det är ett familjeunderhållningsprogram.
Jag vet inte, men ni har säkert missat det, eller!?
Aja, de e rätt familjärt och underhållande i alla fall.
Kolla på det (om ni vill) kl 20:00 ikväll på Tv4.

Jaha, nähä.
Det va dagens TV tips.
Nu ska jag fortsätta kräla på golvet.
Detta med stormförtjusning :)




Psssssssst....
Ni missa väl inte mig i Ridsport idag?
Stor säkerhetsartikel.

Va tuff, va cool, va en god förebild för yngre ryttare,
BÖRJA ANVÄND SÄKERHETSVÄST.





Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0