Ryttare svårt skadad

Inlägg till den öppnade gruppen på Facebook.

Hej alla.
Vill bara göra ett snabbt uttalande.
Jag vill att ni ska förstå att jag vill ge all cred åt Per MEN vi får inte glömma Yvonne som va först fram till mig vid olycksplatsen, hon va livsavgörande.
Vi får inte glömma ambulanspersonalen, som var livsagörande.
Vi får inte glömma personalen på Örebros universitets sjukhus, de var livsavgörande.
Sen vill jag också tacka all personal som funnits för mig på Katrineholms sjukhus och tacka mina föräldrar, familj och vänner som för mig har varit livsavgörande.
Eftersom det är jag som är den drabbade så ville jag bara säga detta.


Tack för allt stöd och för att denna grupp startats. Jag ska göra allt i min makt för att göra ridsporten lite säkrare.

Många varma hälsningar

Matilda Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0