Dålig uppdatering

Jag vet.
Men som ni säkert också vet så har jag precis kommit ut från sjukhuset.
Sen en tid tillbaka har jag varit tom.
Jag bara är.
Är med Mike, förståss.
Ibland undrar jag varför det var just han som satt vid min sida när jag vaknade där i min säng på sjukhuset.
Varför älskar just han mig så mycket?
Tänk om det hade vart någon annan som suttit där?
Tänk om det vart Du, eller DU?
Vad hade jag gjort idag, då?
Om det vart Du eller DU...

Nu va det iallafall så att det va just Mike som satt där.
Och kan inte vara gladare än vad jag är.
Han är helt otrolig, så mycket kärlek i en enda kropp.
En ganska stor man det där visserligen, är väl därför det finns så mycket där inne.
Kärlek alltså.
Och värme.
Och omtänksamhet.


Han är otrolig.
Men det sa jag va?



Mitt egna kärleksmonster ♥





Jag har gått från 60 läsare/dag till 7... HM?
Det spelar väl ingen som helst roll, nej det gör det verkligen inte.

Jag lyssnar på Melissa Horn väldigt mycket just nu.
Lite rolig historia bakom det faktiskt.

Första dagen jag tittade på tv på sjukhuset så va det morgontv, på tv4 tror jag, och då spelade Melissa Horn Live.
Då sjöng hon den underbara låten: "Lät du henne komma närmre"
Jag fastnade direkt och sökte upp henne på spotify.
Har sedan lyssnat på henne varje dag sedan dess.
Och det roliga va att när jag kom hem från sjukhuset så fick jag en stor korg av min mammas vänninor med chips, naturgodis, blommor, ett kort och en cd skiva.
Melissa Horn! Jävligt coolt :D
Det va helt klart meningen att hon och jag skulle finna varandra!


På tal om annat.
Kalle, min kära bror.
Han skriver ju texter som ni kanske vet.
Han har nu börjat läsa upp dom live på olika tillställningar.
Om ni vill gå dit och lyssna så ta kontakt med Kalle på facebook. (sök på Kalle Berggren och hälsa från mig)
Nästa tisdag i Stockholm, det är allt jag vet.
Kan kanske be honom gå in här å lägga ut lite info på bloggen också :)


Vill bara skicka min tacksamhet och kärlek till;

Mamma
Pappa
Jocke
Kalle
Mike
Hanna
Hannah
Ida L
Malin
Anna
Annelie
Minna
Ann
Madde
Sanna
Ida O
Emelie
Rebecca
Elly

Tidningen Ridsport
Gruppen "Ryttare svårt skadad", på Facebook
Katrineholms Kuriren
Hippson

mfl.

Och ALLA andra som besökt mig, hört av sig, skickat blommor och funnits för mig.

Jag kommer gå stark ur det här! Tro aldrig något annat.



Don´t worry
Be happy!
Och va för guds skull rädda om varandra!
Livet är allt för skört för att kastas bort.


Nu ska jag umgås med min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ta hand onm dig vännen... Puss & Kram

2009-10-21 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0