Tjenna!

Och jag då, glöm inte mig!!! =)
Det är alltså jag som är Matildas feta assnygga och fett med råcoola storebror. Ödmjuk e jag åxå=)
Det jag tänkte bidraga med till denna fantastiska blogg är inte så mkt mina egna tankar utan mestadels kommer det att vara mitt ordbajsande..., jag gillar att leka med ord och meningar. Jag började skriva texter för ett par år sedan och då var det tänkt som rap texter, men jag skriver rätt speciellt så det visade sig vara svårt att lägga beats på. Jag har dock fått till några låtar, och vill ni höra dom får ni kontakta mig eller Mista sista. Så i det senaste har det blivit med poesi av nått slag, dikter. Jag hoppas ni kommer gilla vad ni läser och komentera gärna.

Kärlek i evighet, Kalle




Jag har nu tänkt att börja blogga lite igen, dock på et lite annorlunda vis en förra gången.
Jag kommer bla låta min bror Kalle gästblogga och låta er ta del av hans intresse för ord och vackra visor :)

Jag kommer även säkert skriva om saker som berör mig och händer i mitt liv.. dock som sagt inte lika öppenhjärtat som sist, de gjorde en del personer väldigt upprörda och det är ju faktiskt onödigt.

Det är lite av en nystart i mitt liv och de ska bli härligt att dela med sig lite!

Hoppas ni får läsnöje :D

Keep up the good work


Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0