Minnen


Idag är jag ensam hemma, tror att Mike kommer hit sen å bjussar på lunch.
Det är ju väldigt snällt tycker jag.
Av någon anledning så tycker han om mig.
Måste gjort något med den karl.
Lagt en förtrollning eller nått.
Han kommer göra den lyckligaste kvinnan lyckligare i framtiden.
Han är en man med stor potential.
Bara att jag vill ju inte riktigt ha en karl.
Jag vill ju leva med en kvinna.
Ett litet problem som lätt blir stort.
Sen kan man ju göra som jag och förstora det.
Panik! Gråt. Samtal.. Sen skratt?
Förlåt för att jag är svår att förstå,
Jag gör det inte själv och begär absolut inte att du ska göra det heller.



Träning med Bowwe ikväll.
Ska provträna för Micke Shultz (vet inte hur han stavas).
Så jag lär väl inte somna förens elva ikväll




Jag blir så jävla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0