Miljoner joner och porer

Med kärlek i varenda por kommer omtanke från din bror
som i skolan är i en snickares värld
men hans tankar dom vandrar kring sin systers själ
Sakteligen hon gör honom glad genom att må bättre dag för dag
Att skiljas från henne vore som sommar utan sol, en pool utan fukt eller ett träd utan frukt
Nej tillsammans ska dom vara i eviga dagar och skutta omkring i fantasistiska hagar
En kyss jag slänger ifrån min mun och låter vinden bära den in i ditt rum
Jag älskar dig så mycket att allt omkring mig berörs och ler
och för varje dag blir det bara mer och mer
Nu ska jag försöka sluta detta mess, FÖR MIG ÄR DU ALLT FÖR MIG ÄR DU BÄST!

Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0